Een geweldig compliment. Onze NPS is dit jaar gestegen naar 71 (+1)!
Onze klanten hebben ons dit jaar dus weer beoordeeld met prachtige cijfers. Hierdoor mogen wij met veel trots onze nieuwe Net Promoter Score van 71 (+1) presenteren! Met de NPS wordt duidelijk in hoeverre klanten organisaties aanbevelen. Hoe hoger het cijfer, des te hoger het enthousiasme. Een NPS score boven de 70 wordt gezien als 'excellent'.
We zijn trots maar vooral heel dankbaar voor al het vertrouwen en enthousiasme van onze klanten. We mochten dit jaar mooie organisaties voorzien van onze veiligheidsbrillen, otoplastieken en beeldschermbrillen. Zo hielpen wij onder andere metaalbedrijven, waterschappen, verzekeringsmaatschappijen, warenhuizen, dierentuinen, scholen en voedselproducenten. Ook werden ZZP-ers met een specifieke vraag bij ons geholpen en voorzien van persoonlijk advies en de juiste producten.
Naast onze uitbreiding in klanten, hebben we ook ons team van specialisten mogen uitbreiden. Zo wordt jouw vraag altijd binnen twee uur beantwoord. Precies zoals je van ons gewend bent!