Bij Seeh willen we de beste dienstverlening bieden en blijven verbeteren. We zijn voortdurend bezig met het optimaliseren van onze processen, producten en service om te voldoen aan de behoeften van onze klanten. We gebruiken de NPS (Net Promoter Score) als feedbackmechanisme om te meten in hoeverre onze klanten tevreden zijn met onze organisatie en dienstverlening.
Via onze bestelportal kunnen onze klanten een waardering voor onze service aangeven op een schaal van 0 tot 10. Met behulp van alle klantbeoordelingen berekenen we een totaalscore, waarbij een NPS-score van boven de 50 als uitstekend wordt beschouwd. We zijn trots op onze score van 71.73 en blijven ons richten op 100% klanttevredenheid!
Bij Seeh - Hans Anders Zakelijk zijn we toegewijd aan het leveren van 100% tevredenheid. Of je nu op zoek bent naar otoplastieken of een bril, we begrijpen dat dit belangrijke beslissingen zijn en we willen ervoor zorgen dat je de juiste keuze maakt. Daarom bieden we een 100% tevredenheidsgarantie en zorgen we voor een passende oplossing als je een klacht hebt. Wanneer je nog steeds niet tevreden bent krijg je je geld terug.
We werken graag samen met onze klanten om een gezonde en veilige werkplek te creëren en we streven ernaar om jou en je medewerkers tevreden te stellen.
Als je geïnteresseerd bent in hoe we onze NPS-score hebben bereikt en hoe we onze klanten tevreden houden, neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie. We staan altijd klaar om te helpen en we horen graag van jou!